OGŁOSZENIA BIEŻĄCE





Nowy harmonorgram konsultacji nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Błędowie obowiązujący od 25.05.2020r.






Lista uczniów przyjętych do klasy I w Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Błędowie na rok szkolny 2020/2021






  • ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY NA ROK SZKOLNY 2020/2021


    Witam
    Ponieważ komisja rekrutacyjna rozpatrzyła wnioski rodziców i opublikowała listę kandydatów zakwalifikowanych przed zmianą terminów przez wójta wydaje mi się, że rodzice już mogą składać potwierdzenie pisemne woli przyjęcia do szkoły.
    Według zarządzenia wójta z dn. 24 marca 2020 r. potwierdzenie woli powinno być złożone w dniach 20-23 kwietnia do godz. 15.00.
    Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych-24.04.2020r. do godz. 9.00.
    Wg MEN rodzice mogą składać dokumenty zdalnie lub osobiście w wersji papierowej. Wzory dokumentów do pobrania ze strony www szkoły, facebooka szkoły lub osobiście w szkole.
    Pozdrawiam
    Anna Pełka














    Harmonogram zebrań z rodzicami i dni otwartych w roku szkolnym 2019/2020

  • 10 września 2019r. godz. 16:00 - zebranie z rodzicami
  • 3 października 2019r. godz. 16:00-17:00 - dzień otwarty
  • 14 listopada 2019r. godz. 16:00 - zebranie z rodzicami
  • 9 grudnia 2019r. godz. 16:00-17:00 - dzień otwarty
  • 8 stycznia 2020r. godz. 16:00 - zebranie z rodzicami
  • 2 marca 2020r. godz. 16:00-17:00 - dzień otwarty
  • 1 kwietnia 2020r. godz. 16:00-17:00 - dzień otwarty
  • 5 maja 2020r. godz. 16:00 - zebranie z rodzicami
  • 3 czerwca 2020r. godz. 16:00-17:00 - dzień otwarty



  • Harmonogram konsultacji dla rodziców/prawnych opiekunów uczniów - rok szkolny 2019/2020

    Konsultacje
    Konsultacje - rok szkolny 2019/2020

    NAUCZYCIEL, wychowawstwoDZIEŃ TYGODNIAGODZINAmiejsce konsultacji*
    Pełka Anna - dyrektor szkołyponiedziałek9.00 - 9.30gabinet II
    Wróblewska Janina - z-ca dyrektoraśroda9.30 - 10.00gabinet II
    Bilski Stanisław, VI b poniedziałek10.00 - 10.30hala
    Biniszewska Ewa, III bponiedziałek12.00 -12.30sala 9 I
    Brzeziński Adam wtorek9.00 - 9.30sala 15 II
    Dobrosz Jadwiga, V b poniedziałek11.00 - 11.30sala 5 II
    Dudek Joanna środa8.25 - 8.55świetlica II
    Karpińska Iwona poniedziałek14.35 - 15.20sala 6 II
    Kaźmierczak Krystyna, IVponiedziałek11.00 - 11.30sala 11 II
    Kaźmierczak Krzysztofwtorek9.55 - 10.25sala 11 II
    Kołacz Bożenawtorek12.00 - 12.30sala 13 I
    Lange Piotr, V a poniedziałek10.00 - 10.30hala
    Madej Małgorzata poniedziałek13.35 - 14.05biblioteka
    Matracka Anna czwartek7.45 - 8.15sala 15 I
    Matysiak Emilponiedziałek15.20 - 15.50sala 8 II
    Mydłowska Halina, IIponiedziałek10.50 - 11.20sala 9 I
    Nowak Mariusz wtorek12.00 - 12.30hala
    Olszewska Monikaczwartek13.15 - 13.45sala 17 I
    Osińska Marta poniedziałek14.00 - 14.30sala 13 II
    Pażdziur Katarzyna, psychologczwartek12.50 - 13.20gab.psych.
    Płatos Marta środa12.20 - 12.50sala 6 I
    Ponceleusz-Procek Grażyna,VII a piątek10.50 - 11.20sala 16 II
    Sikorska Agnieszka środa9.45 - 10.15gab. log. I
    Stankiewicz Małgorzata,
    Oddział Przedszkolny
    czwartek13.30 - 14.00sala 9 I
    Strzelecka Magdalena, pedagog poniedziałek12.30 - 13.00gab. psych.
    Sułowska Urszula piątek9.00 - 9.30sala 4 II
    Szewczyk Maria, VII b wtorek8.25 - 8.55sala 13 II
    ks. Szymborski Paweł wtorek10.00 - 10.30sala 3 II
    Telbuch Justyna, II aśroda11.00 - 11.30sala 9 I
    Wasilewska Marzanna, Iwtorek10.00 - 10.30sala 9 I
    Wencel Iwona piątek9.55 - 10.25świetlica I
    Wierzbicka Krystyna piątek12.00 - 12.30sala 14 II
    Woszczyk Sylwia, VI a środa11.00 - 11.30sala 17 II
    Woźniak Bogusława, pedagog piątek9.00 - 9.30gab. pedag. I
    Zaradkiewicz Piotr czwartek10.00 - 10.30sala 8 II
    Ziemba Jolantapiątek10.00 - 10.30sala 6 I
    * - I - budynek szkoły podstawowej, II - budynek po gimnazjum,




    powrót




  • Wykaz podręczników w roku szk.2019/2020





    Wyprawka do Oddziału Przedszkolnego






  • Harmonogram dzwonków - rok szkolny 2019/2020 - znajduje się tutaj.




  • Harmonogram konsultacji dla rodziców/prawnych opiekunów uczniów - rok szkolny 2018/2019 - znajduje się tutaj.




    DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

    OPŁATY za OBIADY


    Od lutego 2016r. rodzice/prawni opiekunowie uczniów osobiście w banku lub przez Internet opłacają obiady.
    Bank Spółdzielczy w Grójcu, oddział w Błędowie, ul. Nowy Rynek 18, 05 – 620 Błędów

    nr konta: 67 9128 0002 2004 4000 3894 0001

    W tytule wpłaty prosimy podać - imię i nazwisko ucznia, nazwę klasy, do której uczęszcza i miesiąc, za który płacimy.
    Dowód wpłaty należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w celu potwierdzenia płatności. Ostateczny termin dostarczenia pokwitowania upływa 8 dnia każdego miesiąca.




    Uwaga!
    Rodzice/prawni opiekunowie uczniów korzystających z obiadów szkolnych:
    Nieobecność dziecka na obiedzie w danym dniu należy zgłosić w seretariacie szkoły osobiście lub telefonicznie do godziny 8.00 (nr tel. 48 6680122)







  • W bibliotece szkolnej znajdują się - do wglądu rodziców/prawnych opiekunów uczniów - dokumenty:
    - statut szkoły,
    - program wychowawczo - profilaktyczny.




    powrót na górę strony

    powrót